Inbox Rebel

Sledujeme nejnovější trendy v oblasti e-mailingu a sdílíme je s vámi
formou zajímavých článků

Interaktivní e-maily: Klíč k srdcím a peněženkám zákazníků v roce 2025

Ještě před pár lety byl e-mail jednosměrný. Poslali jste zprávu a doufali, že se příjemce proklikne na váš web. Dneska? Dneska se největší souboj odehrává přímo v inboxu. E-maily už nejsou jen pasivní čtečka informací, ale aktivní hřiště. Právě interaktivní obsah je to, co dělí průměrné newslettery od těch, které dosahují rekordních konverzí a budují hlubší vztahy.

Přečíst celé Tvorba obsahu a design
Propojení e-mailingového nástroje Email Machine s doplnky Shoptet
Doplněk Shoptet: propojte svůj e‑shop s Email Machine

Část první poloviny roku byla pro náš vývojářský tým ve znamení integrace. Cílem bylo náš e‑mail marketingový nástroj zpřístupnit co největší skupině potenciálních klientů. Kladli jsme si strategickou otázku, jakou e‑shopovou platformu máme propojit jako první, a pak se dali do práce.

Přečíst celé E-commerce
Co dělá skvělý předmět e‑mailu? Zaměřte se na těchto 7 principů pro zvýšení míry otevření.

Jsme posedlí předměty e‑mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e‑mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.

Přečíst celé Pro začátečníky
A/B testování emailových kampaní – část I.

Vyšší míra otevření a prokliků vede k větší návštěvnosti webu a vyšším prodejům – a přesně to chce každý marketér. Ale jak toho dosáhnout? Co je A/B testování a proč by mělo marketéry zajímat? A/B testování v e-mailovém marketingu znamená rozesílání dvou různých verzí kampaně dvěma odlišným skupinám odběratelů s cílem zjistit, která varianta přináší lepší výsledky

Přečíst celé E-mail marketing
E-mailing od základů

V dnešní digitálně éře se těžko najde někdo, kdo by nikdy neobdržel marketingový e-mail. Ačkoliv se může zdát, že v době sociálních médií a on-line reklam ztrácí tento nástroj na významu, není to pravda. E-mailový marketing stále představuje jednu z nejúčinnějších metod komunikace s cílovou skupinou, což dokazují jak statistiky, tak úspěšné kampaně po celém světě.

Přečíst celé E-mail marketing
Jak se vypořádat v email marketingu s nárůstem robotických prokliků ?

V e-mailovém marketingu jsou přesné metriky klíčové pro vyhodnocování vašich kampaní a další rozhodování, např. pro potřeby automatizací. Exponenciální nárůst botů v posledních letech a zejména těch, které jsou spouštěny nástroji na ochranu soukromí v e‑mailech (Mail Privacy Protection), však může výrazně zkreslovat metriky otevření a prokliků.

Přečíst celé Analýza a metriky
Zvýšení prodejů na autopilota: Jak využít e-mailovou automatizaci pro maximalizaci zisku

E-mailový marketing je jedním z klíčových způsobů, jak komunikovat se zákazníky a motivovat je k nákupu. Využíváte potenciál automatizovaných procesů naplno? Sepsali jsme pro vás základní a výkonné automatizace, které přináší nové možnosti pro zvýšení prodejů.

Přečíst celé Automatizace
Případová studie: Nasazení e‑mailingové platformy Email Machine pro Chlorito.cz

Chlorito.cz, specialista na bazénovou chemii, řešil výzvu, jak efektivně propojit edukaci zákazníků s prodejem. Bazénová chemie není pro většinu zákazníků zábavným tématem, ačkoliv je nezbytná pro každého, kdo vlastní bazén či vířivku. Proto jsme s klientem hledali způsob, jak zaujmout a zároveň podpořit prodeje.

Přečíst celé E-mail marketing