Články o email marketingu

Co dělá skvělý předmět e-mailu? Zaměřte se na těchto 7 principů pro zvýšení míry otevření.

Jsme posedlí předměty e-mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e-mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí—a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.

Přečíst celé
A/B testování emailových kampaní – část I.

Vyšší míra otevření a prokliků vede k větší návštěvnosti webu a vyšším prodejům – a přesně to chce každý marketér. Ale jak toho dosáhnout? Co je A/B testování a proč by mělo marketéry zajímat? A/B testování v e-mailovém marketingu znamená rozesílání dvou různých verzí kampaně dvěma odlišným skupinám odběratelů s cílem zjistit, která varianta přináší lepší výsledky

Přečíst celé
E-mailing od základů

V dnešní digitálně éře se těžko najde někdo, kdo by nikdy neobdržel marketingový e-mail. Ačkoliv se může zdát, že v době sociálních médií a on-line reklam ztrácí tento nástroj na významu, není to pravda. E-mailový marketing stále představuje jednu z nejúčinnějších metod komunikace s cílovou skupinou, což dokazují jak statistiky, tak úspěšné kampaně po celém světě.

Přečíst celé
Jak se vypořádat v email marketingu s nárůstem robotických prokliků ?

V e-mailovém marketingu jsou přesné metriky klíčové pro vyhodnocování vašich kampaní a další rozhodování, např. pro potřeby automatizací. Exponenciální nárůst botů v posledních letech a zejména těch, které jsou spouštěny nástroji na ochranu soukromí v e-mailech (Mail Privacy Protection), však může výrazně zkreslovat metriky otevření a prokliků.

Přečíst celé
Zvýšení prodejů na autopilota: Jak využít e-mailovou automatizaci pro maximalizaci zisku

E-mailový marketing je jedním z klíčových způsobů, jak komunikovat se zákazníky a motivovat je k nákupu. Využíváte potenciál automatizovaných procesů naplno? Sepsali jsme pro vás základní a výkonné automatizace, které přináší nové možnosti pro zvýšení prodejů.

Přečíst celé
Případová studie: Nasazení emailingové platformy Email Machine pro Chlorito.cz

Chlorito.cz, specialista na bazénovou chemii, řešil výzvu, jak efektivně propojit edukaci zákazníků s prodejem. Bazénová chemie není pro většinu zákazníků zábavným tématem, ačkoliv je nezbytná pro každého, kdo vlastní bazén či vířivku. Proto jsme s klientem hledali způsob, jak zaujmout a zároveň podpořit prodeje.

Přečíst celé

Případové studie

Případová studie: Nasazení emailingové platformy Email Machine pro Chlorito.cz

Chlorito.cz, specialista na bazénovou chemii, řešil výzvu, jak efektivně propojit edukaci zákazníků s prodejem. Bazénová chemie není pro většinu zákazníků zábavným tématem, ačkoliv je nezbytná pro každého, kdo vlastní bazén či vířivku. Proto jsme s klientem hledali způsob, jak zaujmout a zároveň podpořit prodeje.

Přečíst celé