Objevte všechny pokročilé nástroje naší mašiny,
které vám umožní vytvářet, automatizovat
a analyzovat vaše e-mailové kampaně jako nikdy předtím.
Drag & Drop Editor: Intuitivní user-friendly editor umožňující snadné vytváření profesionálních e-mailů bez nutnosti kódování.
Šablony: Předpřipravené šablony, které lze přizpůsobit na míru podle potřeby.
Mobilní přizpůsobení: Automatické přizpůsobení e-mailů pro mobilní zařízení.
Přehledný průvodce: Nastavte si oblíbené strategie pomocí jednoduchého průvodce. Platforma sama posoudí, zda máte potřebná data.
„Trigger based“ scénáře: Odeslání 1:1 e-mailu na základě specifických akcí uživatelů (např. registrace na webu, opuštění košíku, ověření emailové adresy atp.).
Personalizace obsahu e-mailů: Oslovení a přizpůsobení produktové nabídky na základě posledních nákupů nebo zobrazení obrázku vhodného pro segment příjemce.
Segmentace databáze: svou databázi můžete rozdělit do skupin podle charakteristik kontaktů, jejich aktivity v e-mailových kampaních a historie nákupů. Na tyto segmenty lze cíleně posílat různé druhy e-mailových kampaní.
Dynamický obsah: Jiný obrázek pro muže nebo ženu ? Personalizace obsahu e-mailů podle specifických segmentů.
Pokročilá filtrace: Aktivním zákazníkům, kteří otevírají vaše newslettery nebo pravidelně nakupují, zasílejte e-maily častěji. Naopak pro méně aktivní kontakty nastavte speciální komunikační strategii.)..
Testování předmětů a preheaderu: úspěšný e-mail začíná správným předmětem. Testováním různých variant zjistíte, která nejlépe zaujme a zvýší míru otevření.
Obsahové testování: Chcete zvýšit proklikovost a tržby ? Zaměřte se na obsah a testujte různé tlačítka, obrázky nebo produkty.
Analýza výsledků: Vyhodnoťte test ručně nebo automaticky, na základě jednoduše definovaného skóre.
Detailní přehledy: Statistiky o otevření, prokliku, konverzích a teplotní mapa.
Zaměřeno na e-shopy: Zjistěte které produktové nabídka nejvíce pomohly klikání.
Reporty na míru: Jste velká firma a potřebujete získat data pro reporting? Pomůžeme vám propojit váš informační systém.
Personalizované doporučení produktů: Posílejte nabídky, které zobrazují produkty podle preferencí a předchozích nákupů zákazníka.
Automatizované kampaně pro opuštěné košíky: Připomínka opuštěného košíku či zasílání speciálních nabídek nebo slev na produkty, které zůstaly v košíku.
Propojení s platformou Shoptet: Zákazníci, objednávky a produkty, vše na jedno kliknutí.
Slevové kupóny: Generování a rozesílání jedinečných slevových kódů zákazníkům. Personalizovaný EAN nebo QR kód – spravujte pohodlně na jednom místě.
Slevy na výročí a narozeniny: Automatizované e-maily se slevovými kódy k narozeninám nebo výročí prvního nákupu.
Jednoduché vložení: Ankety lze snadno přidat do obsahu e-mailu pomocí editoru šablon.
Přizpůsobení vzhledu: Výchozí design lze upravit podle vizuální identity vaší značky
Automatická segmentace Odpovědi se propojí s databází kontaktů a pomohou vám segmentovat efektivněji vaše zákazníky.
Jednoduchá správa: Veškerý obsah spravujete v rámci jedné platformy bez potřeby dalších nástrojů.
Zaměření na konverze: Stránky jsou optimalizované pro získávání kontaktů a podporu prodejů.
Umístění leadgen formulářů: Propojení
s databází pro sběr kontaktů a segmentaci.
E-commerce integrace: Integrace s e-commerce platformou Shoptet.
API přístup: Možnost přístupu k API pro vlastní integrace a rozšíření funkcionalit.
Migrace: Pomůžeme vám také s migrací z jiného mailingového nástroje.
Správa kontaktů: Nástroje pro import, export a správu kontaktů.
GDPR a compliance: Funkce zajišťující soulad s GDPR a dalšími legislativními požadavky.
Chytré formuláře: Rozšiřte svou databázi a automatizujte sběr kontaktů pomocí chytrých formulářů, které snadno propojíte s vaším webem a e-mailovými kampaněmi.
Ozvěte se nám, máme s tím bohaté zkušenosti
a rádi přizpůsobíme systém vašim požadavkům.
Jsme posedlí předměty e-mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e-mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí—a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.
Vyšší míra otevření a prokliků vede k větší návštěvnosti webu a vyšším prodejům – a přesně to chce každý marketér. Ale jak toho dosáhnout? Co je A/B testování a proč by mělo marketéry zajímat? A/B testování v e-mailovém marketingu znamená rozesílání dvou různých verzí kampaně dvěma odlišným skupinám odběratelů s cílem zjistit, která varianta přináší lepší výsledky
V dnešní digitálně éře se těžko najde někdo, kdo by nikdy neobdržel marketingový e-mail. Ačkoliv se může zdát, že v době sociálních médií a on-line reklam ztrácí tento nástroj na významu, není to pravda. E-mailový marketing stále představuje jednu z nejúčinnějších metod komunikace s cílovou skupinou, což dokazují jak statistiky, tak úspěšné kampaně po celém světě.