Vše co od nástroje na tvorbu
e-mailových kampaní čekáte

Objevte všechny pokročilé nástroje naší mašiny,
které vám umožní vytvářet, automatizovat
a analyzovat
vaše e-mailové kampaně jako nikdy předtím.

Editor e-mailů

Drag & Drop Editor: Intuitivní user-friendly editor umožňující snadné vytváření profesionálních e-mailů bez nutnosti kódování.

Šablony: Předpřipravené šablony, které lze přizpůsobit na míru podle potřeby.

Mobilní přizpůsobení: Automatické přizpůsobení e-mailů pro mobilní zařízení.

Automatické kampaně

Přehledný průvodce: Nastavte si oblíbené strategie pomocí jednoduchého průvodce. Platforma sama posoudí, zda máte potřebná data.

Trigger based“ scénáře: Odeslání 1:1 e-mailu na základě specifických akcí uživatelů (např. registrace na webu, opuštění košíku, ověření emailové adresy atp.).

Personalizace obsahu e-mailů: Oslovení a přizpůsobení produktové nabídky na základě posledních nákupů nebo zobrazení obrázku vhodného pro segment příjemce.

Segmentace a personalizace

Segmentace databáze: svou databázi můžete rozdělit do skupin podle charakteristik kontaktů, jejich aktivity v e-mailových kampaních a historie nákupů. Na tyto segmenty lze cíleně posílat různé druhy e-mailových kampaní.

Dynamický obsah: Jiný obrázek pro muže nebo ženu ? Personalizace obsahu e-mailů podle specifických segmentů.

Pokročilá filtrace: Aktivním zákazníkům, kteří otevírají vaše newslettery nebo pravidelně nakupují, zasílejte e-maily častěji. Naopak pro méně aktivní kontakty nastavte speciální komunikační strategii.)..

A/B testování

Testování předmětů a preheaderu: úspěšný e-mail začíná správným předmětem. Testováním různých variant zjistíte, která nejlépe zaujme a zvýší míru otevření.

Obsahové testování: Chcete zvýšit proklikovost a tržby ? Zaměřte se na obsah a testujte různé tlačítka, obrázky nebo produkty.

Analýza výsledků: Vyhodnoťte test ručně nebo automaticky, na základě jednoduše definovaného skóre.

Analytika a reporty

Detailní přehledy: Statistiky o otevření, prokliku, konverzích a teplotní mapa.

Zaměřeno na e-shopy: Zjistěte které produktové nabídka nejvíce pomohly klikání.

Reporty na míru: Jste velká firma a potřebujete získat data pro reporting? Pomůžeme vám propojit váš informační systém.

Podpora pro e-shopy

Personalizované doporučení produktů: Posílejte nabídky, které zobrazují produkty podle preferencí a předchozích nákupů zákazníka.

Automatizované kampaně pro opuštěné košíky: Připomínka opuštěného košíku či zasílání speciálních nabídek nebo slev na produkty, které zůstaly v košíku.

Propojení s platformou Shoptet: Zákazníci, objednávky a produkty, vše na jedno kliknutí.

Slevové kampaně a kódy

Slevové kupóny: Generování a rozesílání jedinečných slevových kódů zákazníkům. Personalizovaný EAN nebo QR kód – spravujte pohodlně na jednom místě.

Slevy na výročí a narozeniny: Automatizované e-maily se slevovými kódy k narozeninám nebo výročí prvního nákupu.

Ankety a dotazníky

Jednoduché vložení: Ankety lze snadno přidat do obsahu e-mailu pomocí editoru šablon.

Přizpůsobení vzhledu: Výchozí design lze upravit podle vizuální identity vaší značky

Automatická segmentace Odpovědi se propojí s databází kontaktů a pomohou vám segmentovat efektivněji vaše zákazníky.

Landing pages

Jednoduchá správa: Veškerý obsah spravujete v rámci jedné platformy bez potřeby dalších nástrojů.

Zaměření na konverze: Stránky jsou optimalizované pro získávání kontaktů a podporu prodejů.

Umístění leadgen formulářů: Propojení
s databází pro sběr kontaktů a segmentaci.

Snadná integrace


E-commerce integrace: Integrace s e-commerce platformou Shoptet.

API přístup: Možnost přístupu k API pro vlastní integrace a rozšíření funkcionalit.

Migrace: Pomůžeme vám také s migrací z jiného mailingového nástroje.

Další funkce

Správa kontaktů: Nástroje pro import, export a správu kontaktů.

GDPR a compliance: Funkce zajišťující soulad s GDPR a dalšími legislativními požadavky.

Chytré formuláře: Rozšiřte svou databázi a automatizujte sběr kontaktů pomocí chytrých formulářů, které snadno propojíte s vaším webem a e-mailovými kampaněmi.

Chcete řešení na míru?

Ozvěte se nám, máme s tím bohaté zkušenosti
a rádi přizpůsobíme systém vašim požadavkům.

Rozvíjejte své e-mailingové kampaně
díky našemu blogu

Co dělá skvělý předmět e-mailu? Zaměřte se na těchto 7 principů pro zvýšení míry otevření.

Jsme posedlí předměty e-mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e-mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí—a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.

Přečíst celé
A/B testování emailových kampaní – část I.

Vyšší míra otevření a prokliků vede k větší návštěvnosti webu a vyšším prodejům – a přesně to chce každý marketér. Ale jak toho dosáhnout? Co je A/B testování a proč by mělo marketéry zajímat? A/B testování v e-mailovém marketingu znamená rozesílání dvou různých verzí kampaně dvěma odlišným skupinám odběratelů s cílem zjistit, která varianta přináší lepší výsledky

Přečíst celé
E-mailing od základů

V dnešní digitálně éře se těžko najde někdo, kdo by nikdy neobdržel marketingový e-mail. Ačkoliv se může zdát, že v době sociálních médií a on-line reklam ztrácí tento nástroj na významu, není to pravda. E-mailový marketing stále představuje jednu z nejúčinnějších metod komunikace s cílovou skupinou, což dokazují jak statistiky, tak úspěšné kampaně po celém světě.

Přečíst celé