Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY SLUŽBY EMAIL MACHINE 

(dále jen „Podmínky“) 

Kdo jsme? Jsme společnost Email Machine s.r.o., IČO: 03568831, se sídlem Václavská 2073/20, Nové Město, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 409739, zastoupená Michalem Fintou, jednatelem (dále jen „Email Machine”, případně také jako „my“). 

  • Proč uzavíráme tyto Podmínky? Abychom mohli kvalitně poskytovat naše Služby, musíme si stanovit jejich základní mantinely naší spolupráce. V některých případech nám to nařizuje zákon.
  • Proč vůbec Podmínky číst? Rozumíme tomu, že dlouhý a složitý právní text nikdo číst nechce. Abyste měli základní rámec o našem vztahu, právech a povinnostech, doporučujeme Vám se s nimi seznámit. Náš cíl je Vám čtení ulehčit, proto jsme se rozhodli udělat vše formou otázek a odpovědí.

NĚKOLIK ZÁKLADNÍCH POJMŮ

Pro zjednodušení jazyka, lepší přehled a čtivost tady máme několik pojmů, které budeme v textu opakovat:

API klíčjedná se o jedinečný autorizační token vytvořený pro propojení Nástroje s Vaším informačním systémem (e-shop, CMR apod.).
Autorský zákon Zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v účinném znění.
CeníkV něm najdete výši Odměny za Službu poskytovanou Uživateli, je součástí těchto Podmínek a je zveřejněn na stránkách Email Machine a Uživatelském účtu.
DatabázeSeznam nebo seznamy Osobních údajů týkajících se Odběratelů Uživatele, tím jsou hlavně myšleny e-mailové kontakty nebo telefonní čísla s dalšími údaji o zákaznících.
E-mailové šablonyv rámci Uživatelského rozhraní můžete upravovat E-mailové šablony nebo vytvářet jejich vlastní rozložení (tzv. layouty).
V rámci E-mailových šablon, je možné upravovat např. produktovou fotku, popisek, tlačítka, ankety, odkazy na videa a články a další obdobné prvky E-mailových šablon.
GDPRNařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679.
Fakturační obdobíČasové období k úhradě Odměny za Uživatelem zvolený Tarif, může se jednat o jeden kalendářní měsíc nebo jeden kalendářní rok.
Kredityjsou předplacenou možností, jak zaplatit Službu. Přesná pravidla pro využívání Kreditů jsou v těchto Podmínkách a také v Ceníku.
Licencovaný obsahjakékoliv texty, zvuky, obrázky, fotografie, videa, písma či jiné materiály, která Vám v rámci Služby zpřístupníme, přičemž se souhrnně jedná o E-mailové šablony.
Licencovaný softwareje souhrnný název pro API klíč a software v rámci E-mailových šablon.
Nutná údržbaPravidelná údržba potřebná k zachování všech dobrých kvalit  Služby, je prováděna z iniciativy Email Machine; nejedná se o reakci na závadu. Během této doby může být Služba zcela nebo zčásti nedostupná a tom Vás budeme vždy dopředu informovat.
Obsah UživateleNebo také jen Obsah. Texty, zvuky, obrázky, fotografie, videa a jiné materiály, informace nebo díla (vč. děl autorských) vytvořené Uživatelem nebo jinou osobou, které nahrál nebo vytvořil Uživatel pokud využíval Službu. Nám rozhodně žádné licence k tomuto Obsahu neudělujete. Jen se potřebujeme domluvit, jaký obsah je přípustný a jaký už je za hranou.
Odběratelje zákazník, obchodní parner, odběratel (e-mailingový kontakt) nebo jiný Uživatel, případně subjekt, který mu dal souhlas s posíláním e-mailů a Uživatel jej oslovuje prostřednictvím Nástroje.
OdměnaJedná se o odměnu zaplacenou Uživatelem za poskytování Služby podle Ceníku nebo naší individuální dohody.
Osobní údajje jakákoliv informace o subjektu údajů (tedy fyzické osobě), na jejichž základě jej lze přímo či nepřímo identifikovat.
NástrojJe online marketingová platforma Email Machine, dostupná elektronicky na našich webových stránkách, kterou poskytujeme svým Uživatelům jako Službu za Odměnu.
SlužbaSoftwarová služba (někdy se setkáte také s pojmem SaaS) dostupná jako webová marketingová platforma, která spočívá v poskytnutí elektronických nástrojů k vytvoření, vedení, odesílání a správě komunikační kampaně. Půjde hlavně o obchodní sdělení e-mailem, kterými Uživatel v rámci komunikační strategie oslovuje své Odběratele a zákazníky. Služba umožňuje také sledování a evidenci výsledků kampaní Uživatelů v Uživatelském účtu.
TarifNámi nastavené Tarify najdete v Ceníku, jejich nastavení se odvíjejí od počtu e-mailových kontaktů v Databázi Uživatele.
Uživatelské rozhraní Je dostupné na adrese app.emailmachine.cz pro správné užívání a využívání funkcí Služby.
Uživatelský účetJe to Vámi založený účet, abyste mohli využívat Službu. Než Vám Uživatelský účet zřídíme, odsouhlasíte, že jste si přečetl tyto Podmínky.
UživatelRegistrovaný zákazník Email Machine, kterému byl na základě úspěšné registrace zřízen Uživatelský účet. V těchto Podmínkách Uživatele označujeme také jen „Vy”.

(Email Machine a Uživatel dále společně „Smluvní strany“ a jednotlivě „Smluvní strana“)

  1. CO JE TŘEBA SI UJASNIT NA ZAČÁTEK?
    1. Co od Vás potřebujeme potvrdit? Abychom vůbec mohli uzavřít smlouvu, nebude nám stačit si potřást jen tak rukou. Potřebujeme od Vás prohlásit několik základních věcí:
      1. jste bez omezení způsobilý k právním úkonům (uzavírat smlouvy jako je tato),
      2. všechny údaje o Vás, které nám poskytnete, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,
      3. naše Služby nebudete využívat v rozporu s právem České republiky ani jiného státu, stejně tak Službu nevyužijete k jinému účelu, než k němuž je určena,
      4. nebudete jednat v rozporu s našimi Podmínkami, s nimiž jste se jistě předem detailně seznámili.
    2. Co od sebe vzájemně máme očekávat? Základem je Vaše právo využívat naši Službu, za to máme nárok požadovat Odměnu podle Ceníku. Detailní podmínky pro poskytování Služby jsou uvedeny právě v těchto Podmínkách.
    3. Co je obsahem Služby? Naší Službou je poskytování software-as-a-service řešení pro rozesílání obchodních sdělení (e-mailů), vytváření e-mailů, správa Databází, rozesílky, reporty a další Služby. Službou se rozumí především:
      1. užívání Služby vámi za těchto Podmínek prostřednictvím Uživatelského účtu k Nástroji a Uživatelskému rozhraní;
      2. můžete upravovat naše E-mailové šablony pro rozesílání e-mailů Vašim Odběratelům;
      3. za to jste povinni nám zejména zaplatit sjednanou Odměnu.
    4. Jaký je minimální věk pro používání Služby? Naše Služba je určena osobám, které mají 16 let a více. 
    5. Je tato Služba pro spotřebitele? Není. Naše Služba je určena výhradně podnikatelům, ať už právnickým nebo fyzickým osobám, případně orgánům veřejné moci, veřejnoprávním korporacím nebo jiným právnickým osobám v rámci předmětu jejich činnosti.
    6. Co když jsem spotřebitel? Pokud máte coby spotřebitel zájem využívat Službu, pak jste povinen nás o tom informovat před registrací, za účelem poučení o Vašich právech. Musíme se na tom společně dopředu dohodnout.
  2. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ EMAIL MACHINE
    1. Komu patří Nástroj i Služba? Veškerá práva duševního vlastnictví spojená se Službou i Nástrojem patří společnosti Email Machine. 
    2. Funguje Služba tak, že obdržím Nástroj a licenci? Ne. Jedná se o Službu “software as a service”. To znamená, že Vám poskytujeme software jako Službu k užívání. Nesmíte ji rozmnožovat, stahovat, instalovat ani jakkoliv šířit, stejně tak bez našeho písemného souhlasu zapracovat do jiného softwaru. K našemu softwaru si vždy ponecháme výkon autorských majetkových práv. Pokud nikde jinde neuvedeme opak, poskytnutím Služby Vám však neudělujeme licenci, podlicenci či jiné obdobné převody duševního vlastnictví.
    3. Pokud vytvoříme v rámci Nástroje další duševní vlastnictví, jak se na to díváme? Pokud vytvoříme během našeho smluvního vztahu další duševní vlastnictví nebo jiný chráněný nehmotný prvek, stává se součástí naší Služby a Nástroje.
  3. V JAKÝCH PŘÍPADECH LICENCE EXISTUJÍ A JAK SE DÍVÁME NA OBSAH UŽIVATELE
    1. Co kdy jako Uživatel vytvořím v Nástroji své duševní vlastnictví? Pokud si vytvoříte v Nástroji jedinečnou kampaň a budete ji rozesílat na svou Databázi, pak je Obsah výhradně Váš. Může to být Vaše duševní vlastnictví nebo jiné třetí osoby, která Obsah vytvořila. 
    2. Poskytuje Email Machine také Licencovaný obsah nebo Licencovaný software? Licencovaným obsahem není náš Nástroj. Co ale můžeme v rámci využívání Služby licencovat jako Licencovaný obsah jsou texty, zvuky, obrázky, fotografie, videa, písma či jiné materiály, informace nebo díla (vč. děl autorských) či jiné nehmotné prvky v našem editoru E-mailových šablon. Licencovaným software je API klíč pro propojení s vaším informačním systémem a případně upravená E-mailová šablona. Náš cíl je co nejvíce Vám uživatelsky zpříjemnit užívání Služby.
    3. Proč je Licencovaný obsah důležitý? Bez Licencovaného obsahu by nebylo možné naši Službu efektivně využívat. Díky němu totiž můžete upravovat E-mailové šablony nebo si vytvořit vlastní kampaň. K těmto dílčím náležitostem Vám poskytujeme licenci podle Autorského zákona, abyste si z nich mohli pořizovat rozmnoženiny, zapracovat je do další kampaně nebo díla a dále s nimi nakládat.
    4. Jakou licenci poskytujeme? Licence je vždy nevýhradní (můžeme ji poskytnout i dalším osobám) a územně neomezená (tedy pro celý svět) a jen na dobu trvání našeho smluvního vztahu podle těchto Podmínek. Licence slouží pouze k povolenému užívání Licencovaného obsahu v souladu s těmito Podmínkami. Tuto licenci (ani jako podlicenci) zároveň nesmíte poskytnout třetím osobám.
    5. Kolik Vás bude Licencovaný obsah stát? Nic navíc. Vše je zahrnuto v celkové Odměně podle Ceníku.
    6. Proč neodpovídáme za Obsah Uživatele? Vámi vytvořený Obsah Uživatele nemůžeme kontrolovat a tedy za něj ani odpovídat. Odpovědnost za šíření Obsahu máte Vy, což je plně v souladu s § 3, 4 a 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Nesmíte s ním porušovat právní předpisy ani zasahovat do práv Email Machine nebo třetích osob. 
    7. Co se stane, pokud zjistíme, že Obsah Uživatele je v rozporu s těmito Podmínkami nebo zákonem? Upozorníme Vás na to a můžeme poskytování Služby zastavit, abychom minimalizovali negativní dopad na Odběratele. Není porušením těchto Podmínek, pokud Služba není poskytována řádně proto, že Obsah Uživatele porušuje tyto Podmínky.
    8. Jaké právní důsledky bude mít porušení Podmínek? Pokud porušíte pravidla týkající se Obsahu, vzniká nám okamžikem porušení právo odstoupit od smluvního vztahu, který jsme uzavřeli podle Podmínek. Nebude moci nadále využívat naši Službu a zablokujeme Vám Uživatelský účet. Zároveň po Vás budeme požadovat náhradu vzniklé škody, a to včetně nemajetkové újmy. 
  4. REGISTRACE UŽIVATELE
    1. Chci využívat Službu. Musím se registrovat? Pro používání naší Služby je nutné se registrovat. V registračním formuláři se zavazujete poskytnout správné a úplné údaje. Zároveň máte povinnost tyto údaje aktualizovat, pokud se na Vaší straně něco změní. Registraci provedete na naší webové stránce. Provedením registrace potvrzujete, že jste se seznámil a souhlasíte s těmito Podmínkami a vezmete na vědomí, že budeme zpracovávat některé vaše osobní údaje podle Zásad zpracování osobních údajů. 
    2. Jaké zvolit heslo? Dbáme na bezpečnost. Proto bychom rádi, abyste měli heslo dlouhé alespoň 12 znaků s kombinací malých a velkých písmen, číslic a speciálních znaků. Zároveň Vám doporučujeme zapnout si v rámci Uživatelského účtu dvoufázové ověření, abyste předešli úniku dat.
    3. Co když dojde ke zneužití přístupových údajů? Pokud i přes přijatá zabezpečení dojde ke zneužití Vašich přístupových údajů, bezodkladně nám takové zneužití ohlaste. My Vám rádi pomůžeme. Současně máte povinnost zvolit si ihned nové přístupové údaje k Uživatelskému účtu. 
    4. Mohu Uživatelský účet deaktivovat? Ano, Váš Uživatelský účet může být deaktivován. Pokud chcete Uživatelský účet deaktivovat, kontaktujte nás nejlépe na e-mail podpora@emailmachine.cz. Pokud zažádáte o deaktivaci Uživatelského účtu během Fakturačního období, bude Uživatelský účet zrušen až na konci Fakturačního období. Odměna za toto období nebude dotčena.
  5. CO DALŠÍ UŽIVATELÉ?
    1. Mohu registrovat další osoby? Ano, v rámci svého Uživatelského účtu můžete přidávat další osoby s přístupem k Vašemu Uživatelskému účtu. Při uvedení správných a úplných údajů tímto získají právo užívat Službu právě v rámci Vašeho Uživatelského účtu.
    2. Jaké povinnosti tyto další osoby mají? Stejné jako registrující Uživatel. Souhlas s podmínkami vyjadřují kliknutím na pozvánku v e-mailu, která byla zaslána registrujícím Uživatelem.
    3. Mohou mít tyto podúčty rozdílné oprávnění? Ano, rozsah jejich přístupu stanovujete už v rámci pozvánky. Při užívání Služby jej následně můžete upravit. Vy upravíte rozsah oprávnění jak s Nástrojem mohou disponovat a jak Službu využívat. V rámci Uživatelského účtu může jít o:
      1. Manager má přístup do celého Vašeho Uživatelského účtu a tedy ke všem dostupným funkcím.
      2. Worker má omezené možnosti, může pracovat s kampaněmi, nemá však přístup ke všem funkcím.
      3. Operator má pouze základní přístup do Uživatelského účtu, a to pouze k GDPR rozhraní, tedy k základním údajům o e-mailových kontaktech a možnost je mazat či upravovat.
    4. Jak je to s odpovědností za škodu u dalších uživatelů? Neodpovídáme za žádnou škodu, která Vám vznikne v důsledku či v souvislosti s nastavením úrovně přístupu dalšího uživatele. Dále neodpovídáme ani za žádnou škodu, která Vám bude způsobena ze strany Vámi pozvaných Uživatelů.
    5. Existují různé úrovně Uživatelských účtů? Kromě různých úrovní Uživatelů máme i různé úrovně Uživatelských účtů. Rozlišujeme nadřazený a podřazený Uživatelský účet.
    6. Jaký je rozdíl mezi nadřazeným a podřazeným Uživatelským účtem? Pokud budete užívat nadřazený Uživatelský účet, budete mít možnost vidět veškerá data v rámci Vám podřazeným Uživatelským účtům. Tato možnost je vhodná zejména pro agentury pro možnost spravovat více Uživatelských účtů svým klientům.
    7. Jak si zaregistrujete nadřazený nebo podřazený Uživatelský účet? Pokud si chcete registrovat nadřazený Uživatelský účet, musíte se napřed ozvat nám a my Vám ho po oboustranné domluvě s námi můžeme vytvořit. Stejně to funguje s podřazenými Uživatelskými účty i zde je to možné jen na vyžádání a po domluvě s námi.
    8. Jak odstraníte podřazený Uživatelský účet z nadřazeného? Pokud už některý podřazený Uživatelský účet nechcete vést v rámci přiděleného nadřazeného Uživatelského účtu, spojte se s námi a my jej po domluvě s daným nadřazeným Uživatelským účtem odebereme.
    9. Jak je to s odpovědností? I v tomto případě neneseme odpovědnost za žádnou škodu nebo nemajetkovou újmu způsobenou v rámci podřazeného i nadřazeného Uživatelského účtu. Rádi Vám však poskytneme součinnost v případě potíží.
  6. JAKÉ JSOU FORMY ODMĚNY ZA SLUŽBU?
    1. Jak můžete zaplatit Odměnu za Službu? V rámci využívání Služeb Email Machine je možnézaplatit Odměnu třemi způsoby:
      1. Kredity. Při nákupu Kreditů budete platit Odměnu stanovenou v Ceníku. Způsob jejich platby bude stanoven níže.
      2. Tarif. Při využívání tarifní platby bude Uživatelem hrazena Odměna za každé Fakturační období podle jím využívaného druhu Tarifu, který je uvedený v Ceníku.
      3. Cost Per Thousand (CPT). S některými Uživateli si můžeme sjednat metodu platby za tisíc odeslaných e-mailů (CPT). Na tuto možnost úhrady Odměny nemá Uživatel nárok, může být sjednána pouze na základě smlouvy nabídnuté ze strany Email Machine.
    2. Mohu si vybrat, jak zaplatím Odměnu? Ano, můžete si vybrat mezi platbou Kredity a Tarifem. Platbu za CPT si zvolit nemůžete, pokud Vás neoslovíme. Možnosti platby Odměny můžete měnit, při platbě Tarifem však dojde ke změně vždy až po skončení Fakturačního období, výše a náš nárok na Odměnu není dotčen.
    3. Mohu Služeb vyzkoušet zdarma? Ano, můžete. Pro vyzkoušení našich Služeb zdarma musíte vyplnit potřebné údaje na této webové stránce. Službu zdarma lze vyzkoušet pouze prostřednictvím obdržených Kreditů zdarma, Tarif zdarma neposkytujeme.

JAK FUNGUJE PLATBA KREDITY?

  1. Kolik stojí Kredity? Kredity slouží k možnosti využívat Služby. Jejich cena odpovídá aktuálnímu Ceníku, kde je na výběr z několika možností množství Kreditů směnitelných za peníze. Platí, že 1 Kredit odpovídá 1 e-mailu v rámci rozesílky. Kredity je možné zakoupit přímo v rámci Nástroje a budou připsány k Uživatelskému účtu až v okamžiku obdržení platby v plné výši. Platit je možné platební kartou nebo na základě námi vystavené faktury na náš bankovní účet.
  2. Jak mohu používat Kredity? Kredity je možné využít pouze pro rozesílání e-mailů v rámci Vaší Databáze, nevyužívají se na některé dílčí Služby. E-mailové Kredity se z Vašeho Uživatelského účtu odečítají v okamžiku, kdy dojde k odeslání e-mailu. Přehled aktuálního počtu Kreditů i jejich čerpání najdete v Uživatelském účtu.
  3. Jak dlouho Kredity platí? Kredity mají platnost 24 měsíců od zakoupení. Zakoupené Kredity nelze směnit za peníze.
  4. Co když chci místo Kreditů využívat Tarif nebo CPT? V takovém případě doposud nevyčerpané Kredity započteme na stanovenou Odměnu za zvolený Tarif nebo v rámci smlouvy o CPT. Se započtením tímto souhlasíte a ani v tomto případě nevzniká nárok směnitelnosti Kreditů zpět za peníze.
  5. Jak je to s Kredity u nadřazeného účtu? S nadřazeným Uživatelským účtem nemůžete čerpat Kredity v rámci podřazených Uživatelských účtů. Veškeré Kredity tak musíte čerpat z tohoto nadřazeného Uživatelského účtu.

JAK FUNGUJE PLATBA TARIFEM?

  1. Jaké máme Tarify? V nabídce máme následující Tarify, které se odvíjejí od počtu e-mailů v Databázi od počtu 500 kontaktů do neomezeného počtu.. Za tyto Tarify nám náleží Odměna.
  2. Kolik stojí a co Vám Tarif nabídne? Veškeré informace o funkcích a ceně Tarifů najdete v Ceníku a Vašem Uživatelském účtu. Odměna je hrazena jako paušální plnění za Fakturační období. Odměnu lze platit na základě námi vystavené faktury s uvedenou splatností na náš bankovní účet nebo platební kartou on-line.
  3. Co když přesáhnu počet e-mailů v Databázi pro daný Tarif? Pro případ, že množství kontaktů v Databázi Uživatele překročí hranici maximálního počtu e-mailů v Databázi Uživatele, budete automaticky zařazení do vyššího Tarifu, který je uvedený v Ceníku. Jsme oprávněni účtovat Odměnu odpovídající novému počtu kontaktů v Databázi Uživatele v měsíci, který bude následovat po měsíci, ve kterém se změna stane.
  4. Jak se bude platit Odměna při překročení Tarifu? Pokud je Fakturační období jeden měsíc, bude Odměna za jiný Tarif změněna od dalšího Fakturačního období, kdy došlo ke změně Tarifu. V případě, že je Fakturační období jeden rok, bude vystavena doplňující faktura, která od měsíce následujícího po změně Tarifu vyčíslí zvýšenou Odměnu do konce Fakturačního období. Taková doplňující faktura může být vystavena opakovaně. Pokud bude během daného ročního Fakturačního období snížen Tarif na některý s nižší Odměnou, nemá Uživatel nárok na vrácení části Odměny, ledaže mu toto Email Machine sám navrhne a schválí.
  1. JAKÝ JE ZPŮSOB ÚHRADY A KDY MŮŽEME CENÍK ZMĚNIT?
    1. Jakým způsobem platí Uživatel Odměnu? Výše Odměny a způsob úhrady záleží na zvoleném způsobu užívání naší Služby (Kredity, Tarif, CPT). Může být tedy hrazena paušálně i jednorázově dle Ceníku. Ceny jsou vždy uvedeny bez DPH, není-li uvedeno jinak. Výše účtovaného DPH se může měnit v závislosti na změnách legislativy.
    2. Můžeme změnit Ceník? Ano, Ceník můžeme jednostranně změnit. Změna Ceníku bude vždy oznámena na webových stránkách a přímo Uživatelům, jichž se týká, formou e-mailu nebo v Uživatelském účtu nejméně 15 dnů před provedením změny. Pokud nebudete se změnou Ceníku souhlasit, máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené podle těchto Podmínek.
    3. Jak mohu Odměnu zaplatit? Odměnu budete moct zaplatit platební kartou nebo převodem na náš bankovní účet na základě vystavené faktury, možnosti jsou stanovené i u jednotlivých programů využívání Služby. Pro správnou úhradu Odměny máte povinnost vždy uvádět přesné platné a úplné informace k vyúčtování a provedení platby a pravidelně je aktualizovat.
    4. Co když dojde k prodlení s platbou? Bez řádných plateb Odměny nemůžeme fungovat. Proto pokud dojde k prodlení platby Odměny o více jak 5 dnů po její splatnosti, a to i jen pokud jde o část Odměny, můžeme Vám omezit poskytování Služby podle těchto Podmínek. Po uhrazení celé Odměny zase rádi rozsah Služeb obnovíme.
    5. Kde najdu přehled plateb a daňové doklady? Ve svém Uživatelském účtu. Daňový doklad v PDF se generuje automaticky po uhrazení celé částky z Odměny.
  2. JAKÁ JSOU PRÁVA A POVINNOSTI UŽIVATELE?
    1. Co jste povinni dodržovat při používání Nástroje a našich Služeb? Zavazujete se k tomu, že:
      1. Nebudete provádět jakoukoliv činnost schopnou narušit, poškodit, ohrozit nebo omezit Nástroj nebo Služby;
      2. do Nástroje a našich Služeb budete vstupovat jen v rozhraní k tomu určenému;
      3. nikomu nesdělíte ani nezpřístupníte identifikační údaje a hesla, neprodleně nám nahlásíte jakékoliv zneužití identifikačních údajů a hesla, tomu se budete snažit předcházet zvolení kvalitního a bezpečného hesla;
      4. ověříte doménu, kterou chcete užívat k rozesílce e-mailů.
    2. Jaký nesmíte rozesílat e-maily? Při rozesílání e-mailů dbáme na to, aby užívání naší Služby bylo s právními předpisy a nebylo zneužito způsobem, který je proti našim zásadám v Email Machine. Proto trváme na tom, aby Vaše e-maily:
      1. nepodněcovaly k neplnění povinnosti uložené právním řádem nebo trestnému činu nebo takový čin neschvalovaly a nevychvalovaly pachatele;
      2. neobsahovaly jakékoliv části, které svádí ke zneužívání návykových nebo životu nebezpečných látek nebo podporují nebo podněcují zneužívání takových látek;
      3. neobsahovaly jakékoliv části, které vyhrožují jiným osobám nebo skupině obyvatelů usmrcením, ublížením na zdraví nebo způsobením škody;
      4. neobsahovaly jakékoliv části, které podněcují k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejích příslušníků;
      5. neobsahovaly pornografická díla, zvláště pak taková, které zobrazují dítě, nebo v nichž se projevuje násilí nebo neúcta k člověku a neumožňovaly osobám mladším osmnácti let přístup k jakýmkoliv pornografickým dílům;
      6. neumožňovaly osobám mladším osmnácti let přístup k jakýmkoliv pornografickým dílům; 
      7. neobsahovaly jakékoliv části, které hanobí některý národ, jeho jazyk, některou etnickou skupinu nebo rasu, nebo skupinu obyvatel pro jejich politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání;
      8. neobsahovaly nepravdivý nebo klamavý údaj o jiném, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu; 
      9. nepodporovaly hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, nebo veřejně projevují sympatie k těmto hnutím; 
      10. neporušovaly práva duševního vlastnictví (autorská práva, práva související s právem autorským, průmyslová práva apod.) jiných osob, zejména Email Machine;
      11. neobsahovaly části vygenerované umělou inteligencí, pokud nebudou dané části e-mailů označené jako vygenerované umělou inteligencí a neobsahovaly v jakékoliv formě deepfake obrázky, videa nebo jiné zvukové stopy vygenerované umělou inteligencí a vydávané jako skutečné;
      12. neoprávněně užívaly ochranné známky, obchodní jména a chráněná označení původu, k nimž přísluší výhradní právo třetí osobě, nebo jakékoliv označení s ním zaměnitelné;
      13. propagovaly nelegální produkty a služby;
      14. propagovaly eskortní služby a erotické seznamky; 
      15. byly v rozporu s dobrými mravy.
    3. Co když tyto povinnosti porušíte? Můžeme Vám přestat okamžitě poskytovat Službu, a to i bez předchozího oznámení, aniž bychom se dostali do rozporu s těmito Podmínkami. Můžeme Vám též odepřít přístup do Nástroje a ukončit smluvní vztah podle těchto Podmínek.
    4. Budu hradit škodu v případě porušení? Ano, v takovém případě bude náhrada škody nezbytná. Nahradíte nám veškeré náklady a výlohy, které nám v důsledku porušení vzniknou (zejména kvůli uplatnění nároků třetích osob).
    5. Jak je to s náhradou škody? Při porušení dle předchozího článku není zaplacením výloh a nákladů dotčen náš nárok na náhradu majetkové škody i nemajetkové újmy. Tuto škodu budete hradit buď přímo nám, nebo třetí osobě. Ustanovení předchozího i tohoto článku se týká též situace, která vznikne stížností Odběratele z Vaší Databáze.
    6. Je nutné nějaké technické vybavení Uživatele? Máte povinnost si zajistit a užívat technické vybavení, které umožňuje využívat vlastnosti Služby. Za omezení některých funkcí Služby kvůli nedostatečnému technickému vybavení neneseme odpovědnost.
    7. Komu patří Databáze e-mailů? Platí, že výlučným pořizovatelem Vaší Databáze jste Vy. Pro účely poskytování plnění dle těchto Podmínek nám udělujete souhlas s vytěžováním Vaší Databáze, obsahující údaje v souladu s ustanovením § 90 odst. 2 Autorského zákona.
  3. JAKÉ JSOU PRÁVA A POVINNOSTI EMAIL MACHINE?
    1. Jaké jsou naše povinnosti s rozesíláním e-mailů? Naší primární povinností v rámci Služby je zajistit rozeslání e-mailů na Vámi zadané kontakty. Pokud se některý z e-mailů nedoručí nebo bude odeslán neúplný nebo poškozený e-mail, neneseme za to ani za škodu či újmu odpovědnost, pokud nebude technická chyba na naší straně.
    2. Smíme využívat vaši doménu k rozesílání e-mailů? Ano, jinak by nebylo možno Službu poskytovat. Máme tedy právo užívat Vaši ověřenou doménu pro rozesílání e-mailů (@doménauživatele.cz).
    3. Smíme Službu měnit? Ano, jsme oprávněni měnit obsah i funkce Služby. Standardně ji budeme aktualizovat a přidávat nebo odebírat funkce. O tom Vás informujeme e-mailem, na našem webu nebo v Uživatelském účtu. Pokud se změnami nebudete souhlasit, nelze je z důvodu užívání Služby „tak jak je“ („as is“) odmítnout. Máte ale vždy možnost odstoupit od Smlouvy v souladu s Podmínkami.
    4. Jak je to s výpadky Služby? Neneseme odpovědnost za výpadky provozu Služby. Vyvineme však takové úsilí, které je po nás možné rozumně požadovat, abychom v co nejkratším možném čase zajistili znovuzprovoznění Služby. Služba nemusí být poskytována též v případě technických potíží na Vaší straně, výpadku internetu nebo okolností, které potřebují součinnost třetích stran.
    5. Můžeme kontrolovat Uživatelský účet? Ano, máme právo kontrolovat Uživatelský účet nebo náhodně vybrané kampaně a pozastavit Službu v případě porušování těchto Podmínek nebo zákona. Rozhodně ji neprovádíme pravidelně a často, musíme si však ponechat možnost kontrolu provést. Abychom případně mohli identifikovat nelegálně šířený Obsah a zastavit jeho šíření. 
    6. Jak funguje API klíč? Můžeme Vám umožnit přístup k Vašim údajům a Osobním údajům Vašich Odběratelů, a to přes tzv. rozhraní API. V takovém případě máte povinnost zajistit, že k rozhraní API budou mít přístup pouze povolané osoby. Neodpovídáme za jakékoliv ztráty údajů či porušení ochrany Osobních údajů v případě, kdy dojde ke zneužití přístupu k API, a to ani v případě, kdy po zpřístupnění dat prostřednictvím API dojde ke zneužití těchto dat.
    7. Můžeme Vás označovat v referencích? Potvrzením těchto podmínek souhlasíte, že Vás smíme označovat jako naše zákazníky v marketingových materiálech a na našem webu. Za tímto účelem nám udělujete nevýhradní a celosvětovou licenci po dobu trvání našeho smluvního vztahu k takovému užití Vašich značek, log, či obchodních názvů. Souhlas i udělenou licenci můžete kdykoli odvolat zasláním e-mailu na adresu podpora@emailmachine.cz.
    8. Jak probíhá Nutná údržba? Jednou z naší povinností je i provádět Nutnou údržbu, během níž v souladu s těmito Podmínkami není Služba poskytována. Nutnou údržbu včetně případných aktualizací Vám vždy oznámíme minimálně 24 hodin před jejím uskutečněním v rámci Uživatelského účtu nebo na Váš e-mail. Nutná údržba bude probíhat nejčastěji jednou za kvartál (čtvrt roku).
  4. JAK JE TO S NAŠÍ ODPOVĚDNOSTÍ?
    1. Proč neneseme odpovědnost za Vaše data? Protože nemůžeme kontrolovat úplnost a správnost Vámi zadaných dat, nemůžeme za to ani nést žádnou odpovědnost. Stejně tak ji neneseme ani za případnou ztrátu, porušení či zničení takových dat, je potřeba taková data před zadáním do Služby zálohovat.
    2. Jak je to s integrací dalšího software do Služby? Pokud integrujete do Nástroje nebo Uživatelského účtu software, neneseme odpovědnost za jeho funkčnost, tuto odpovědnost nesou poskytovatelé daného software.
    3. Co když probíhá Nutná údržba? Pokud provádíme Nutnou údržbu, neneseme odpovědnost za vzniklé finanční ztráty způsobené pozastavením Služby z důvodu její aktualizace nebo Nutné údržby.
    4. Co když Službu omezí nebo znemožní něco mimo naši vůli? Neneseme odpovědnost za znemožnění či omezení užívání Služby, z důvodu jakýchkoliv okolností technické povahy, které nejsme schopni ovlivnit nebo jejich řešení vyžaduje součinnost třetích stran.
    5. Vztahuje se to i na vyšší moc a co to znamená? Ano, vztahuje. Jde o jakoukoliv překážku, která nastala nezávisle na naší vůli a brání nám ve splnění naší povinnosti, jestliže nešlo tuto překážku rozumně předpokládat nebo ji odvrátit. 
    6. Máme odpovědnost za odkazy na web či služby třetích stran? Ne. Takové weby a služby nevlastníme ani neprovozujeme. Nemáme tak odpovědnost za jejich obsah, kyberbezpečnost.
    7. Jsme odpovědni za náhradu škody? Pokud za náhradu škody či újmy odpovědní budeme, je výše této škody limitována výší zaplacené Odměny z Vaší strany za posledních 6 měsíců. To se bude vztahovat i na případně vzniklou škodu po skončení smluvní vztahu mezi námi.
  5. JAK FUNGUJE ZÁKAZNICKÁ PODPORA, VÝVOJ A STÍŽNOSTI?
    1. Jak funguje zákaznická podpora? Naše zákaznický podpora je dostupná prostřednictvím e-mailu na adrese podpora@emailmachine.cz nebo na telefonním čísle +420 734 500 249. Váš požadavek se pokusíme vyřešit co nejrychleji, negarantujeme však dostupnost zákaznické podpory.
    2. A jak to funguje s technickou podporou? Naše technická podpora je dostupná ve všední dny 9:00-17:00 na e-mailu podpora@emailmachine.cz nebo tel. čísle uvedené v našich kontaktech.
    3. Můžete vznést požadavek na vývoj? Ano, můžete. Pokud to bude v našich technologických možnostech, rádi vyhovíme, za tuto dílčí Službu jsme však oprávněni požadovat po Vás úhradu Odměny za práci našich vývojářů a specialistů. Její výši Vám v podobě přibližného rozsahu sdělíme dopředu a necháme si ji od Vás výslovně schválit formou e-mailu.
    4. Co když má Služba závadu? Proti závadám Služby máte možnost podat písemně stížnost na e-mail podpora@emailmachine.cz s jejím detailním popisem a dobou vzniku nejpozději do čtyřiceti osmi (48) hodin od zjištění takové závady. Později podaná stížnost nebude akceptována a Vy tak ztrácí nároky na jakoukoliv náhradu.
    5. Do kdy stížnost vyřídíme? Máme povinnost vyřídit Vaši stížnost nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího přijetí. Pokud je stížnost oprávněná, máte právo na náhradu za vadně poskytnutou Službu. Podaná stížnost nemá vliv na splatnost Odměny. 
  6. CO SE DĚJE PŘI OMEZENÍ SLUŽBY?
    1. Co když je Služba omezena nebo pozastavena? Rozhodnutí o omezení nebo pozastavení Služby můžeme učinit, pokud dojde k porušování těchto Podmínek a/nebo právních předpisů. O tomto Vás vyrozumíme nejméně patnáct (15) dnů dopředu na Váš e-mail nebo prostřednictvím Uživatelského účtu, pokud se nebude jednat o jednu z následujících situací:
      1. Došlo k porušení povinnosti dle článku 8 Podmínek;
      2. vztahuje se na nás právní nebo regulační povinnost vyžadující, abychom ukončili poskytování Služeb některému podnikatelskému Uživateli způsobem, který nám lhůtu pro oznámení neumožňuje dodržet;
      3. uplatníme právo na ukončení poskytování Služeb z naléhavého důvodu v souladu s platnými právními předpisy; nebo
      4. jsme schopni prokázat, že z Vaší došlo k opakovanému porušení těchto Podmínek či právních předpisů, kdy to vedlo k ukončení poskytování Služby.
    2. Co když nedojde k nápravě? V takovém případě můžeme poskytování Služby ukončit. Takové rozhodnutí Vám zašleme nejméně třicet (30) dnů před nabytím účinnosti na Váš e-mail nebo prostřednictvím Uživatelského účtu.
  7. JAK JE TO S TRVÁNÍM A UKONČENÍM POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY?
    1. Na jak dlouho uzavíráme smluvní vztah? Náš smluvní vztah začíná okamžikem Vaší registrace ke Službě a je na dobu neurčitou.
    2. Jak můžete vypovědět smlouvu Vy? Máte právo jednostranně vypovědět smluvní vztah dle těchto Podmínek bez udání důvodu, a to tak, že na základě Vašeho požadavku deaktivujeme Váš Uživatelský účet. Smluvní vztah dle těchto Podmínek se považuje za ukončený k poslednímu dni Fakturačního období, ve kterém byl Uživatelský účet deaktivován.
    3. Jak můžeme vypovědět smlouvu my? I my máme právo vypovědět smluvní vztah dle Podmínek bez udání důvodu výpovědí na Váš e-mail nebo deaktivací Vašeho účtu, o čemž Vás informujeme obdobně jako dle článku 12.1. Smluvní vztah se považuje za ukončený k poslednímu dni Fakturačního období, ve kterém došlo byla doručena výpověď Uživateli, nebo ve kterém došlo k deaktivaci Uživatelského účtu Uživatele.
    4. Může být smluvní vztah ukončen i neaktivitou v rámci Uživatelského účtu? Ano, pokud se 2 roky nepřihlásíte do Uživatelského účtu, bereme to tak, že už nemáte zájem jej využívat. Máme nárok Uživatelský účet včetně Vaší Databáze smazat. O smazání Vás budeme informovat na Váš e-mail.
    5. Co když my ztratíme způsobilost poskytovat Službu? Souhlasíte s tím, že pro případ, kdy bez své viny ztratíme způsobilost k poskytování Služby, tj. například změnou právních předpisů, se smluvní vztah považuje tímto okamžikem za ukončený, což není považováno za porušení těchto Podmínek. 
    6. Co když podstatně porušíte Podmínky? Máme právo neposkytovat a Službu a ukončit smluvní vztah při těchto podstatných porušeních:
      1. Při některém z porušení stanoveném v článku 12.1. o omezení Služby;
      2. jednání, které je schopno jakkoli ohrozit software nezbytný k poskytnutí Služby nebo se jej pokusíte využít ke sdílení nebo výměně dat prostřednictvím technologie Peer To Mail; 
      3. pokud budete obcházet Ceník pro Službu (např. rozdělením Databází pro nižší Tarif); 
      4. pokud importujete Databázi, která obsahuje více než 2 % neexistujících elektronických kontaktů nebo pokud se i jen pokusíte v průběhu poskytování Služby použít Databázi, ke které nemáte právní titul ke zpracování osobních údajů Odběratelů nebo takové údaje použijete bez zákonného důvodu;
      5. pokud šíříte obchodních sdělení, která jsou Odběrateli označovány za spam, tedy nevyžádané sdělení bez předchozího souhlasu nebo smluvního vztahu, v míře nad 0,05 %, jako spam se chápe jakékoliv sdělení zastírající, že je obchodní sdělení, utajuje odesílatele, neobsahuje informaci a adresu, kde požádat o zastavení zasílání, týká se prodeje či propagace léků na předpis, prodeje alkoholu a tabákových výrobků, drog, střelných zbraní, on-line gamblingu (on-line hazardních her), pedofilie a podobných lékařsky uznávaných odchylek a poruch;
      6. pokud užíváte Službu takovým způsobem, který nás může poškodit, a/nebo se i jen pokusíte zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv součást naší Služby;
      7. pokud se i jen pokusíte získat přihlašovací jména a/nebo hesla jiných Uživatelů Služby.
    7. Co když jsem zaplatil Odměnu a následně podstatně porušil Podmínky? Pokud podstatně porušíte Podmínky, nemáte právo na vrácení poměrné části už zaplacené Odměny za využívání Služby.
  8. KDE NAJDU INFORMACE O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ?
    1. Máme veřejně dostupnou zpracovatelskou smlouvu (DPA)? Ano, zpracovatelská smlouva je přílohou č. 1 a nedílnou součástí těchto Podmínek. 
    2. Kde najdu zásady zpracování osobních údajů? Podrobně je naše nakládání s osobními údaji popsáno v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
  9. CO ŘÍCI ZÁVĚREM?
    1. Jakým se řídíme právním řádem? Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky, současně se vylučují kolizní normy mezinárodního práva soukromého.
    2. Jaké je řešení sporu? Vždy se pokusíme vyřešit spor vzniklý mezi námi smírnou cestou. Pokud nebude možné dosáhnout smírného řešení věci, pak přijdou na řadu soudy. Sjednáváme si, že jakékoliv spory vzniklé v souvislosti s používáním Služby budou řešeny věcně a místně příslušným soudem pro území Obvodního soudu pro Prahu 2 v České republice.
    3. Jaké části Podmínek trvají i po ukončení smlouvy? Práva a povinnosti stanovené v ustanoveních článků 2. (duševní vlastnictví), 3. (licence) a 10. (odpovědnost Email Machine), a odstavců 5.4. (odpovědnost dalších uživatelů), 5.9. (odpovědnost u nadřazeného účtu), 8.4. (placení nákladů při porušení), 8.5. (náhrada škody při porušení) a 12.7. (zaplacení Odměny při porušení Podmínek) zůstávají v platnosti i po ukončení smluvního vztahu podle těchto Podmínek.
    4. Mohou být Podmínky jednostranně měněny? Ano, tyto Podmínky mohou být z naší strany jednostranně písemně změněny nebo zrušeny. Oznámení proběhne nejméně 15 dnů dopředu formou e-mailu nebo v oznámením v Uživatelském účtu.
    5. Jak funugje právní nástupnictví? Práva a povinnosti, které pro ně vyplývají z těchto Podmínek, pro případ zániku nebo jakýchkoliv jiných právních skutečností s následkem přechodu práv a povinností přecházejí na právní nástupce Uživatele nebo Email Machine.
    6. Od kdy jsou Podmínky platné a účinné? Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.3.2025.