Přizpůsobení podle vašich potřeb

Poskytujeme špičková a na míru šitá řešení pro střední a velké firmy, e-shopy a korporace.

Na míru velkým e-shopům
i korporacím

Konzultace a analýza potřeb: Spolupráce začíná detailní analýzou vašich potřeb a cílů.

Přizpůsobení platformy: Nastavíme nástroj podle specifických požadavků a integrujeme potřebné výstupy s vašimi systémy a procesy.

Pokročilé automatizace: Vymyslíme automatizační workflow na míru, která zvýší efektivitu vašich marketingových aktivit.

Bezpečnost: Zajišťujeme nejvyšší standardy bezpečnosti, které jsou nezbytné pro práci s velkými objemy dat včetně zákaznického bezpečnostního auditu.

Proč spolupracovat s námi?

Bohaté zkušenosti s poskytováním řešení pro významné klienty, jako jsou banky a velké e-shopy.

Flexibilita a škálovatelnost: Naše platforma je navržena tak, aby byla výkonově flexibilní.

Specializovaný tým: Naši odborníci jsou připraveni poskytnout vám podporu a konzultace na nejvyšší úrovni, včetně tvorby
e-mailových strategií a optimalizace kampaní.

Integrace se stávajícími systémy: Zajistíme hladkou integraci s vašimi CRM systémy, e-commerce platformami a dalšími nástroji, které používáte.

E-mail Machine pomáhá ke zviditelnění
těchto značek:

Rozvíjejte své e-mailingové kampaně
díky našemu blogu

Co dělá skvělý předmět e-mailu? Zaměřte se na těchto 7 principů pro zvýšení míry otevření.

Jsme posedlí předměty e-mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e-mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí—a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.

Přečíst celé
A/B testování emailových kampaní – část I.

Vyšší míra otevření a prokliků vede k větší návštěvnosti webu a vyšším prodejům – a přesně to chce každý marketér. Ale jak toho dosáhnout? Co je A/B testování a proč by mělo marketéry zajímat? A/B testování v e-mailovém marketingu znamená rozesílání dvou různých verzí kampaně dvěma odlišným skupinám odběratelů s cílem zjistit, která varianta přináší lepší výsledky

Přečíst celé
E-mailing od základů

V dnešní digitálně éře se těžko najde někdo, kdo by nikdy neobdržel marketingový e-mail. Ačkoliv se může zdát, že v době sociálních médií a on-line reklam ztrácí tento nástroj na významu, není to pravda. E-mailový marketing stále představuje jednu z nejúčinnějších metod komunikace s cílovou skupinou, což dokazují jak statistiky, tak úspěšné kampaně po celém světě.

Přečíst celé