Přizpůsobení podle vašich potřeb

Poskytujeme špičková a na míru šitá řešení pro střední a velké firmy, e-shopy a korporace.

Na míru velkým e-shopům
i korporacím

Konzultace a analýza potřeb: Spolupráce začíná detailní analýzou vašich potřeb a cílů.

Přizpůsobení platformy: Nastavíme nástroj podle specifických požadavků a integrujeme potřebné výstupy s vašimi systémy a procesy.

Pokročilé automatizace: Vymyslíme automatizační workflow na míru, která zvýší efektivitu vašich marketingových aktivit.

Bezpečnost: Zajišťujeme nejvyšší standardy bezpečnosti, které jsou nezbytné pro práci s velkými objemy dat včetně zákaznického bezpečnostního auditu.

Proč spolupracovat s námi?

Bohaté zkušenosti s poskytováním řešení pro významné klienty, jako jsou banky a velké e-shopy.

Flexibilita a škálovatelnost: Naše platforma je navržena tak, aby byla výkonově flexibilní.

Specializovaný tým: Naši odborníci jsou připraveni poskytnout vám podporu a konzultace na nejvyšší úrovni, včetně tvorby
e-mailových strategií a optimalizace kampaní.

Integrace se stávajícími systémy: Zajistíme hladkou integraci s vašimi CRM systémy, e-commerce platformami a dalšími nástroji, které používáte.

E-mail Machine pomáhá ke zviditelnění
těchto značek:

Rozvíjejte své e-mailingové kampaně
díky našemu blogu

Interaktivní e-maily: Klíč k srdcím a peněženkám zákazníků v roce 2025

Ještě před pár lety byl e-mail jednosměrný. Poslali jste zprávu a doufali, že se příjemce proklikne na váš web. Dneska? Dneska se největší souboj odehrává přímo v inboxu. E-maily už nejsou jen pasivní čtečka informací, ale aktivní hřiště. Právě interaktivní obsah je to, co dělí průměrné newslettery od těch, které dosahují rekordních konverzí a budují hlubší vztahy.

Přečíst celé Tvorba obsahu a design
Propojení e-mailingového nástroje Email Machine s doplnky Shoptet
Doplněk Shoptet: propojte svůj e‑shop s Email Machine

Část první poloviny roku byla pro náš vývojářský tým ve znamení integrace. Cílem bylo náš e‑mail marketingový nástroj zpřístupnit co největší skupině potenciálních klientů. Kladli jsme si strategickou otázku, jakou e‑shopovou platformu máme propojit jako první, a pak se dali do práce.

Přečíst celé E-commerce
Co dělá skvělý předmět e‑mailu? Zaměřte se na těchto 7 principů pro zvýšení míry otevření.

Jsme posedlí předměty e‑mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e‑mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.

Přečíst celé Pro začátečníky