Poskytujeme špičková a na míru šitá řešení pro střední a velké firmy, e-shopy a korporace.
Konzultace a analýza potřeb: Spolupráce začíná detailní analýzou vašich potřeb a cílů.
Přizpůsobení platformy: Nastavíme nástroj podle specifických požadavků a integrujeme potřebné výstupy s vašimi systémy a procesy.
Pokročilé automatizace: Vymyslíme automatizační workflow na míru, která zvýší efektivitu vašich marketingových aktivit.
Bezpečnost: Zajišťujeme nejvyšší standardy bezpečnosti, které jsou nezbytné pro práci s velkými objemy dat včetně zákaznického bezpečnostního auditu.
Bohaté zkušenosti s poskytováním řešení pro významné klienty, jako jsou banky a velké e-shopy.
Flexibilita a škálovatelnost: Naše platforma je navržena tak, aby byla výkonově flexibilní.
Specializovaný tým: Naši odborníci jsou připraveni poskytnout vám podporu a konzultace na nejvyšší úrovni, včetně tvorby
e-mailových strategií a optimalizace kampaní.
Integrace se stávajícími systémy: Zajistíme hladkou integraci s vašimi CRM systémy, e-commerce platformami a dalšími nástroji, které používáte.
Jsme posedlí předměty e-mailů. A vy byste měli být také. Bez přesvědčivého předmětu, který vzbudí zvědavost, nemůže text vašeho e-mailu splnit svůj účel. Žádná otevření znamenají žádné kliknutí—a žádné kliknutí znamenají žádné příjmy.
Vyšší míra otevření a prokliků vede k větší návštěvnosti webu a vyšším prodejům – a přesně to chce každý marketér. Ale jak toho dosáhnout? Co je A/B testování a proč by mělo marketéry zajímat? A/B testování v e-mailovém marketingu znamená rozesílání dvou různých verzí kampaně dvěma odlišným skupinám odběratelů s cílem zjistit, která varianta přináší lepší výsledky
V dnešní digitálně éře se těžko najde někdo, kdo by nikdy neobdržel marketingový e-mail. Ačkoliv se může zdát, že v době sociálních médií a on-line reklam ztrácí tento nástroj na významu, není to pravda. E-mailový marketing stále představuje jednu z nejúčinnějších metod komunikace s cílovou skupinou, což dokazují jak statistiky, tak úspěšné kampaně po celém světě.